Liz Fenton-Lisa Steinke: Ha lett egy másik életed

Az elmúlt időszakban, az egyetemi tananyagon kívül csak thrillereket olvastam, és arra nem is gondoltam, mekkora felüdülés lesz újra egy könnyed, gondolkodást nem igénylő könyvet a kezembe venni. Ma viszont ez megtörtént, és hihetetlen élmény volt, így lehet, hogy nem túl objektív vélemény következik.

Egy nap-ennyi kellett ennek a könyvnek a kivégzéséhez. Konkrétan egy szuszra, letétel nélkül olvastam el.

Nagyon kellemes történet két teljesen eltérő életvitelű barátnőről, akik egy reggel egymás testében ébrednek. Az első sokk után, természetesen elkezdik keresni a megoldást a problémára, miközben a háromgyerekes anya és a tévésztár próbálnak helytállni egymás szerepében.

Őszintén szólva, nem túl sokatmondó, szórakoztató könyv, kikapcsolódáshoz tökéletes!

Nem túl szigorúan véve, kategóriájában 10/10.

Nem, közel sem olyan lebilincselő, mint az előző könyv, amitől írtam, és valószínűleg színvonalában is jóval alatta van – a következőknek is, mégis, annyira élveztem, hogy nem kell gondolkodni, csak falni a betűket, hogy egyszerűen muszáj ilyen magas értékelést adnom neki!